Sidor

Höst

Höst

Om mig

Ägnar min tid åt textil i alla former, trädgård och lagar av allt som den ger, läser och reser

lördag 11 december 2010

laptopväska



Jag har skaffat ny laptop, så liten att jag kan ha den i ryggsäcken och behöver inte längre någon extra väska att bära den i. Men att bara stoppa ner den i ryggsäcken tillsammans med matlåda och annat är ju inte heller så praktiskt! Därför sydde jag en väska/påse/fodral till den av tyg som jag hittade i skåpet. Den är vadderad med ett lager vadd och fodrad med bomullsyg. Ett handtag fick den också för ibland behöver jag ju bära bara den . Jag är jättenöjd!

2 kommentarer:

Lena sa...

va fin den är! ska skaffa ny väska och de som finns att köpa är så klumpiga. Blir nog en mellandagssyssla att sy ihop en egen. Tack för inspirationen och god jul.

Lena

Helena sa...

Så fin och elegant. Jag har min i en gammal frysväska, eller löst i resväskan. Sälger du väskor?