Sidor

Höst

Höst

Om mig

Ägnar min tid åt textil i alla former, trädgård och lagar av allt som den ger, läser och reser

söndag 16 januari 2011

10 000 besökare!


                                Det har gått upp för mig att jag passerat 10 000 besökare!! Helt otroligt!
Tänkte inte fira med någon utlottning nu men kanske blir det en när jag kan fira ettårsjubileum i mars.
En pelargonbild kan jag ju i alla fall fira med  samtidigt som jag drömmer mig mot våren och blir påmind om att det är dags att beställa frökataloger. Den här pelargonen köpte jag hos Bergabacken och om jag inte minns helt fel så heter den Dellamore eller någonting ditåt. Det gröna är riktigt mörk grönt och blommorna ljusrosa med små röda stänk. Helt bedårande!

1 kommentar:

4U2 sa...

Woew, lika många samtidigt! Jag firar med utlottning så välkommen att vara med!