Sidor

Höst

Höst

Om mig

Ägnar min tid åt textil i alla former, trädgård och lagar av allt som den ger, läser och reser

lördag 29 januari 2011

Ny kamera !

Jag har gått och funderat ett tag på om det inte är dags att skaffa en ny kamera. Efter goda råd från mannen som är fotoutbildad och funderingar runt vilken typ av kamera jag vill ha så kom vi fram till denna.
Jag ville ha en kamera som är bra men också liten och lätt så att jag kan ha den med överallt. Därför uteslöt jag alla varianter av systemkameror ( jag får bära runt på mannens objektiv ändå när vi är ute ).
Det är en Leica D-lux 5 och jag är jätteglad över den!! Den här bilden är kanske den sista jag tagit med den gamla Nikon Coolpix.
Passar också på att fira 11 000 besökare!!

1 kommentar:

4U2 sa...

Ibland måste man följa impulser!