Sidor

Höst

Höst

Om mig

Ägnar min tid åt textil i alla former, trädgård och lagar av allt som den ger, läser och reser

onsdag 23 juli 2014

Fint inne ska man också ha!


När det är sommar och man har trädgård så blir det lätt så att man glömmer bort hur man har det inomhus. Åtminstone gör jag det! Städning och sånt onödigt bryr jag mig inte så mycket om utan ser till att vara utomhus så mycket det bara går. Men en sak ska jag ha och det är färska blommor på bordet så länge det bara finns några i trädgården. Jag har några måsten och det är ringblommor, luktärter och daggkåpa. Ja, jag har fler måsten när det gäller blommor men eftersom det är vårt första år här i huset så har jag inte hunnit med annat är ettåriga sorter och någon enstaka perenn. Nästa år hoppas jag att jag fått till fler perenner! Den blå blomman i nederkanten är en jätteverbena.  

Inga kommentarer: